neděle 26. ledna 2014

Začínáme aneb proč Dinkin' Flicka

Už delší dobu má několik mých známých blogy které s oblibou pročítám a vždy jsem si říkal že bych k tématům  života měl taky co napsat :)). Nějakou dobu sem se rozmýšlel - otázky jako  Bude to někdo číst?  Nebudu psát něco co už jinde je? apod. už člověka donutí přemýšlet. Člověk by měl ale méně přemýšlet a více konat, takže zvítězilo ono známé Just Do It !

Možná si pokládáte otázku co to sakra Dinkin' Flicka je :)).. Ono slovní spojení původně nejspíše pochází z amerického slangu, osobně jsem na něj přišel v americké televizní sérii The Office, která je na hraně mezi vtipností a trapností avšak pro mě je díky tomu nesmírně zábavná. Dinkin' Flicka (odkaz na youtube) znamená ve volném překladu To je život, (That´s a Life, C' est la vie) viz. Slang. slovník - Dinkin Flicka. Ze všech méně či více hloupých nápadů zvítězil tento. Jelikož zastávám názor, že lidská populace je jedna propojená komunita, takže mi absolutně nevadilo že je nejspíš černošského původu.

Co od tohoto blogu můžete tedy čekat? Začneme od mého pohledu - byť inspirovaného různými osobnostmi  na věci kolem života, zajímavostmi ze světa vědy a v neposlední řadě různými fotografiemi , jelikož se v poslední době snažím fotit zrcadlovkou nějaké 'solidnější' fotky :-)
btw: tímto  chci poděkovat zkušenému bloggerovi Miridia , že mě článkem jak žačít pošťouchnul .

Vítám tedy všechny navštěvníky a doufám, že Vás nebudu nudit a budete se sem rádi vracet :-)

P.S. Na G+ nehodlám být zvlášť aktivní - najdete mne na FB .

3 komentáře: